Általános Szerződési Feltételek

 

1. - Általános információk
2. - Regisztráció
3. - Vásárlás
4. - Fizetés
5. - Kiszállítás
6. - A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje
7. - A vásárlástól való elállás joga
8. - Garancia, jótállás
9. - A Webáruház biztonságos használata
10. - Személyes adatok védelme
11. - Törvényi szabályozás és panaszkezelés
12. - A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet és mellékletei

 

1. Általános információk

Lap tetejére

1.1. Megrendelésed elküldésével Te (a továbbiakban: Vevő) a Shoebox Kft. (a továbbiakban SB) vásárlója leszel, ezért kérjük, hogy megrendelésed véglegesítése előtt gondosan tanulmányozd át az alábbi tudnivalókat.

1.2. A SB webáruházában / www.officeshoes.hu / (a továbbiakban: Webáruház) való vásárlásod esetén a termékek eladója minden termék esetében a SB.

1.3. A SB adatai: § Székhely: 1033 Budapest, Szőlőkert u 9. § Adóigazgatási szám: 12318847-2-41 § Cégjegyzékszám: 01-09-665913 § Csomagküldő kereskedelmi tevékenység TEÁOR száma: 4791 § Képviselő neve: Szuromi Suzana § Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-64278/2013. § Telefonszám: +36 1 453 70 44 § E-mail: ugyfelszolgalat@officeshoes.hu

1.4 A Webáruházban minden olyan cselekvőképes személy vásárolhat, aki elfogadja jelen Általános Szerződési Feltételeket és azt magára nézve kötelezőnek tekinti.

1.5 Bár a SB gondosan ellenőrzi a Webáruházban lévő termékek árait, fenntartja magának a jogot bármely nyilvánvaló tévedés, számítási, szerkesztési, és technikai hiba miatt megjelenő hibás árak módosítására, valamint olyan árváltoztatásra, amelyet jogszabály módosítás indokol. A Webáruház működtetésével kapcsolatos esetleges technikai problémákból adódó, egyértelműen tévesen megjelent árakért a SB nem tud felelősséget vállalni. A SB fenntartja magának a jogot, hogy minőségi vagy egyéb problémából adódóan egyes termékek forgalmazását megszűntesse. A webáruház számára tárhelyet biztosító szolgáltató: LeaseWeb Netherlands B.V. § Székhely: Hollandia, 1101 EC Amsterdam, Luttenbergweg 8. § Cégjegyzékszám: § E-mail cím: abuse@leaseweb.com § Telefonszám: +31 20 316 2880

2. Regisztráció

Lap tetejére

2.1 A Webáruházban történő rendelés leadásához, nem szükséges regisztráció, a fizetéshez/szállításhoz szükséges adatokat a vásárlási folyamat végén kell csak megadni.

3. Vásárlás

Lap tetejére

3.1 A megrendelések leadása a Webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket a SB nem fogad el. A rendelésekkel kapcsolatos tájékoztatásokat a SB szintén elektronikus úton küldi el a felhasználók részére.

3.2 A megvásárolni kívánt áruk jellemzőit a Vevő az adott termék képe mellett elhelyezett termékleírásból ismerheti meg. Amennyiben további kérdése merülne fel a termékekkel kapcsolatban, vevőszolgáltunkon kaphat részletes felvilágosítást. Vevőszolgálatunk elérhetősége: ugyfelszolgalat@officeshoes.hu

3.3 A termékek vételára a kiválasztott termék mellett feltüntetett ár, amely tartalmazza az ÁFÁ-t és minden esetben 1 darab (pár) termékre vonatkozik.

3.4 A Vevő a kiválasztott terméke(ke)t a Kosár gombra kattintva gyűjtheti össze. A Kosár tartalmának módosítása illetve törlése a rendelés leadása előtt lehetséges. A Kosár tartalmához a kiszállítás díja automatikusan hozzáadódik, amennyiben nem éri el a végösszeg a 9.990 Ft-os értékhatárt.

3.5 A Kosár tartalmának elfogadása és ez által a megrendelés elküldése a Megrendelés gombra történő kattintással történik. Az ilyen módon létrejött megrendelés interneten kötött, de nem írásba foglalt szerződésnek minősül, melynek tartalma archiválásra kerül és utólagosan hozzáférhető, visszakereshető.

3.6 A megrendelés befogadásáról a Vevő részére a SB haladéktalanul visszaigazoló e-mailt küld. Bizonyos esetben előfordulhat, hogy a termék állapota nem megfelelő, így fent tartjuk a jogot, hogy készlethiány esetén a SB a megrendelést nem tudja teljesíteni. Ilyen esetben a SB a Vevőt értesíti.

3.7 A SB minden vásárlásról ÁFÁ-s számlát állít ki, mely tartalmazza a termékre vonatkozó adatokat (cikkszámát, az ÁFA kulcsot, az ÁFA értékét, a termék megnevezését, a nettó egységárát, a mennyiséget, a bruttó értéket és – amennyiben van – a garancia időtartamát), a SB és a Vevő adatait, a fizetésre vonatkozó adatokat és a kiszállítás költségét.

3.8 A webáruházban fennálló technikai problémák miatt (méret, készlet vagy ár tekintetében) felelősséget nem vállalunk.

3.9 A szerződés nyelve a magyar.

3.10 Az adatok elektronikus rögzítése során felmerülő hibák azonosítását és kijavítását a szerződési jognyilatkozat megtételét megelőzően biztosító eszközök a webshop szoftverének részét képezik

3.11 Az elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozat akkor válik hatályossá, amikor az a másik fél (SB) számára hozzáférhetővé válik.

4. Fizetés

Lap tetejére

4.1 A SB Webáruházában a vásárlás utánvétes fizetéssel valamint bankkártyás fizetéssel lehetséges.

4.2 Utánvétes rendelés esetén: A Vevő a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat munkatársának készpénzben teljesíti. Mivel a futárszolgálat csak készpénzt fogad el, így az átvételnél nincs lehetőség a vásárlási utalványok, egyéb kedvezmények beváltására.

4.3 Fizetés bankkártyával (Visa, Visa electron, Masercard, Maestro) A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a Unicredit Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd az Unicredit Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A Unicredit Bank a VISA Classic, VISA Electron és Eurocard/MasterCard típusú kártyákat fogadja el. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A Unicredit Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a Unicredit Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

5. Kiszállítás

Lap tetejére

5.1 A Webáruházban megrendelt termékeket a MPL futárszolgálat szállítja házhoz, a megrendelés során megadott, magyarországi szállítási címre. A kiszállítás díja (futárköltség) a Vevőt terheli.

5.2 A futárköltség Magyarország egész területére, rendelésenként: Expressz kiszállítás esetén bruttó 1270 Ft (Expressz rendelés kiválasztása esetében maximum két munkanapon belül kiszállítja a MPL futárszolgálata.) (szállítási költség 779,53 Ft + ÁFA) 2-5 munkanapos szállítás esetén ingyenes kiszállítást biztosítunk, amennyiben a rendelés végösszege meghaladja a 9.990 Ft-os értékhatárt. 2-5 munkanapos szállítás esetén, amennyiben a rendelés összege nem haladja meg a 9.990 Ft-os értékhatárt, úgy a szállítás költsége bruttó 990 Ft. (Szállítási költség 779,53 Ft + ÁFA) A SB külföldre történő szállítást a magyar nyelvű webáruházán keresztül nem vállal.

5.3 Amennyiben a rendelésen több tétel is szerepel, akkor előfordulhat, hogy a kiszállítás több részletben történik. A fuvarköltséget a SB ebben az esetben is csak egyszer számítja fel.

6. A megrendelt termékek átvétele, az árucikkek cseréje

Lap tetejére

6.1 Amennyiben házhoz szállítás opciót választott megrendelése során a termék(ek) kiszállítása hétköznapokon 9:00 és 17:00 óra között történik. Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy, majd egy új alkalommal ismét kísérletet tesz a csomag kiszállítására. A Vevő által megjegyzésként feltüntetett további információkat a kiszállítás körülményeiről vagy egyéb feltételeiről minden esetben átadjuk a futárszolgálatnak, de nem tudjuk ellenőrizni illetve garantálni, hogy a kézbesítő cég figyelembe veszi azokat.

6.2 Amennyiben az újra kiszállítás a második alkalommal sem sikeres, a csomagot a címhez legközelebbi postára szállítják, amely a következő 5 munkanapon belül ott lesz átvehető.

6.3 Ha a megrendelt árucikk hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, vagy a termék a szállítás során megsérült, azt a Vevőnek az átvételt követően 5 munkanapon belül jeleznie kell a SB ügyfélszolgálatán az ugyfelszolgalat@officeshoes.hu címen a hibát igazoló fénykép melléklésével. Amennyiben ez megtörténik, abban az esetben a hibás terméket a Vevő választása szerint a SB 14 munkanapon belül díjmentesen kicseréli.

6.4 Ha a megrendelt árucikk mérete nem megfelelő, azt a SB kizárólag az átvételt követő 14 napon belül cseréli. A csere kizárólag boltban vagy postázással valósulhat meg (központi címünkon nem áll módunkban cserét biztosítani). Bolti csere esetén a nem megfelelő cipőt számla ellenében lehet cserélni azonos modellre más méretben vagy egy teljesen más modellre. Utóbbi esetben csak a visszavitt cipő vételáránál magasabb vagy azonos árú termékre van lehetőség cserélni. A boltban történő cserével a webshopos vásárlás bolti vásárlássá minősül, így a továbbiakban a vásárlóra nem vonatkoznak a webáruház feltételei. Postázás vagy olcsóbb termékre való csere esetén jeleznie kell csere szándékát az ugyfelszolgalat@officeshoes.hu e-mail címen, az új, igényelt méretet vagy termékkódot is feltüntetve. Ezután a csomagot a SB központi címére az alább található űrlapot mellékelve postai úton kell visszajuttatni, majd a termék visszaérkezését követően a kiválasztott cserecipőt díjmentesen cseréljük és újra kiküldjük. Amennyiben cseretermékként olcsóbb terméket választ, abból adódó különbözetet banki utalással teljesítjük a Vevő által megadott bankszámlaszámra, amit a csereigény bejelentő nyilatkozaton szükséges feltüntetni. Azonban, ha a cseretermék drágább, mint az eredetileg megrendelt termék, úgy a keletkezett különbözetet a kiszállítást végző futárnál kell kiegyenlíteni. Postai visszaküldés esetén, a visszaküldés költsége a vásárlót terheli.

6.5 A SB kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles az árút cserélni. A csomagolás sérüléséből vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a Vevőt terhelik. Abban az esetben, ha a terméket a Vevő nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni vagy használatba vette, a SB nem vállalja a termék cseréjét. A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető: Űrlap vásárlói csereigény bejelentésére [doc], [pdf]

7. A vásárlástól való elállás joga

Lap tetejére

7.1 A megrendelt termékek kézhezvételétől számított 14 napon belül a Vevőnek joga van elállni vásárlási szándékától. (Kézhezvételi időpont a futártól történő átvétel időpontja, ez a futártól kapott nyugtával bizonyítható.) Ezt a szándékát írásban az ugyfelszolgalat@officeshoes.hu e-mail címen kell jeleznie az ügyfélszolgálat felé. A kiszállított terméket a lenti dokumentummal együtt a SB (Shoebox Kft.,1033, Budapest, Szőlőkert utca 9.) címére vissza kell juttatnia postai úton. Személyes leadására sajnos nincs lehetőség. Ebben az esetben a SB a termék visszaérkezésétől számított 14 napon belül köteles visszatéríteni a vevő által rendelt termék vételárát, amennyiben a Vevő a terméket visszaszolgáltatta az eladó részére. A megrendelt termék visszajuttatásának költségeit a Vevő viseli, valamint elállás esetén a vállalkozás nem köteles visszatéríteni a fogyasztónak ez emelt díjú fuvarozásból eredő többletköltségeket.

7.2 Amennyiben a Vevő él elállási jogával, úgy köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni a SB részére postai úton. Az elállást a jelen ÁSZF mellékletében foglalt elállási nyilatkozaton a SB székhelyére postai, vagy elektronikus úton jelentheti be a Vevő.

7.3 A SB kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni, melyre kizárólag banki utalással van lehetősége. A csomagolás sérüléséből vagy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő károk költségei a Vevőt terhelik. Abban az esetben, ha a terméket a Vevő nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni vagy használatba vette, a SB nem vállalja a termék visszavásárlását. Postacímünk: Shoebox Kft.,1033, Budapest, Szőlőkert utca 9. A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető: Űrlap vásárlástól való elálláshoz [doc], [pdf]

8. Garancia, jótállás

Lap tetejére

8.1 Cégünk a reklamációs ügyek intézését a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet, ill. a Polgári Törvénykönyv Hibás Teljesítésre vonatkozó szabályainak, rendelkezéseinek betartásával végzi. Az említett rendelet értelmében panasz esetén a keletkezett hibát írásba foglaljuk, jegyzőkönyvezzük, a terméket vizsgálatra küldjük, a reklamáció jogosságának eldöntése érdekében. A hatályos jogszabályok szerint a szavatosság ideje a vásárlástól számított 2 év (6 hónap + 1,5 év). Az első hat hónapban (kötelezettségének megfelelően) a forgalmazó saját költségén megvizsgál(tat)ja, hogy a keletkezett meghibásodás anyag- és/vagy gyártási hibából adódik-e, továbbá, hogy a hiba oka már eladáskor benne volt-e a termékben, tehát fennáll-e az úgynevezett „hibás teljesítés”, azaz a reklamáció jogosnak tekinthető-e. A maradék 1,5 évben a vásárlónak kell megelőlegeznie a bizonyítással kapcsolatos terheket. A kellékszavatossággal kapcsolatban a hatályos Ptk. Hatodik könyv, XXIV. Fejezet, 6:157 § - 6:170 §-ból tájékozódhat. A vásárló választhat az alábbi kellékszavatossági igények közül: javítás, csere, árleszállítás, vásárlástól való elállás, pénzvisszafizetés. Amennyiben a termék javítható, a forgalmazó az aránytalan többletköltség elkerülése érdekében javíttathatja a lábbelit. Alapos reklamáció esetén pénzvisszafizetésre csak abban az esetben jogosult a fogyasztó, ha a forgalmazó nem tud azonos csereterméket biztosítani. Ha nem ért egyet cégünk álláspontjával, fordulhat a területileg illetékes Békéltető Testülethez.

A szükséges dokumentum az alábbi linkről letölthető: Űrlap vásárálási panasz bejelentésére [doc], [pdf]

Esetleges jogvita esetén az alábbi listából választhatja ki az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületet illetve hatóságot.
 

Testületek listája
 

Online vitarendezés: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU

9. A Webáruház biztonságos használata

Lap tetejére

9.1 A Webáruházban való vásárlás feltételezi a Vevő részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Vevő teljes körű felelősséggel tartozik minden olyan rendelésért és egyéb tranzakcióért, amelynek során adatai felhasználásra kerültek. Erre való tekintettel kérjük, gondoskodjon adatainak megfelelő kezeléséről.

9.2 A SB nem felelős az alább felsorolt pontokban részletezett hibákért: § működési hiba az internetes hálózatban, amely a Webáruház akadálytalan működését és a Webáruházban való vásárlást akadályozza, § bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon, § bármely levél - független attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett – adatvesztése § bármely szoftver nem megfelelő működése, § bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei végett.

9.3 A SB nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, ami nem az irányítása alatt áll.

9.4 A SB nem felelős semmilyen alapon, semmilyen kárért, független attól, hogy direkt, vagy indirekt, ami a Webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

9.5 A Vevő felelőssége felmérni, hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Egyedül a Vevő felelős a Webáruházhoz való kapcsolódásáért, és a Webáruházban való vásárlásáért.

9.6 A SB szabadon, bármikor módosíthatja a vásárlás feltételeit, szabályait és a Webáruház kínálatát, akcióit. A változás a Webáruházban történt bejelentés időpontjától lép életbe, így az ez előtti megrendelésekre nem vonatkozhat. A változtatások bevezetését illetően a fentieken túl a SB-nak értesítési és bárminemű indoklási kötelezettsége nincs. Bármely résztvevőnek, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással.

9.7 A SB szabadon beperelhet bármely személyt, aki csalást követ el vagy annak elkövetésével próbálkozik a Webáruházban.

9.8 A SB nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely résztvevő rovására történt csalás miatt. Abban az esetben, ha a résztvevő bármilyen formában megsérti a szabályokat, a SB érvénytelennek nyilváníthatja regisztrációját, vásárlását, és a Vevő nem jogosult fellebbezni a döntés ellen.

9.9 A SB semmilyen formában nem vállal felelősséget a vásárlás során megadott hibás adatokból eredő téves teljesítéséért.

10. Személyes adatok védelme

Lap tetejére

10.1 A SB a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez, vásárlással kapcsolatos célokra és hírlevelek kiküldésére használja fel.

10.2 A Vevő adatai harmadik félnek nem kerülnek átadásra, kivéve a megrendelés teljesítéséhez szükséges (szállítási) alvállalkozónkat.

10.3 A Vevő adatainak kezelésekor 1992. évi LXIII. Tv. rendelkezései alapján, az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el.

10.4 Vásárlásával (regisztrációjával) Vevő hozzájárul ahhoz, hogy személyes adatait a Webáruház üzemeltetője, a SB (1033 Budapest, Szőlőkert utca 9.) kezelje, és adatait a Webáruházban leadott megrendelések teljesítéséhez használja fel; vagy amennyiben azt a regisztráló igényli, arra fordítsa, hogy a regisztrálót hírlevél formájában tájékoztassa termékeiről, akcióiról.

10.5 Az adatszolgáltatás önkéntes. A Vevő adatainak feldolgozását a SB végzi. Amennyiben adatai jövőbeni felhasználásához nem járul hozzá, kérjük, erről értesítsen minket írásban az alábbi címen: Shoebox Kft., 1033 Budapest, Szőlőkert u 9. vagy ugyfelszolgalat@officeshoes.hu.

11. Törvényi szabályozás és panaszkezelés

Lap tetejére

11.1 A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról itt érhető el. (https://www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/internet.html)

11.2. A fogyasztói panaszügyintézés írásban a ugyfelszolgalat@officeshoes.hu címen, illetve telefonon a +36 1 453 70 44-as telefonszámon történik.

11.3 Amennyiben a Vevő úgy gondolja, hogy a SB panaszát nem megfelelően kezelte, a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság területi illetőségéhez fordulhat.

12. A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet és mellékletei A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet hatályba lépésével hatályát veszti az üzleten kívül a fogyasztóval kötött szerződésekről szóló 213/2008. (VIII. 29.) Korm. rendelet, és a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. Rendelet. A 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet letölthető itt.

Lap tetejére

Promóciós szabályok:

  • 1. A promóció a áruházainkban és az interneten is megtalálható honlapunkon a www.officeshoes.hu címen, ebben az időszakban (05.19-21.).
  • 2. A promóció minden márkát magába foglal, kivéve a Birkenstockot.
  • 3. Két pár cipő vásárlásakor a vásárló 40% kedvezményt kap a kisebb értékű termékből.
  • 4. Megrendeléskor a kedvezményt automatikusan levonjuk a www.officeshoes.hu weboldalunkon.
  • 5. A promóció érvényesíthető a többi aktuális ajánlattal.
  • 6. Amennyiben vásárlás után elszeretne álnni a drágábbik teljesárú terméktől, úgy a második olcsóbb termékről a 40% kedvezmény elvész, mivel a kedvezmény a második (kettőnél több modell esetén a legalacsonyabb árú) olcsóbb párra volt érvényes. Amennyiben teljes visszatérítést szeretne, úgy mindegyik megvásárolt terméktől el kell állnia.
  • 7. Ha több mint két (például négy termék közül kettőnél) termék kedvezményt szeretne kihasználni, akkor különálló megrendelésekbe kell helyezni őket. Ellenkező esetben a kedvezmény csak egy termékre vonatkozik, függetlenül attól, hogy mennyi tétel szerepel a megrendelésben.
  • 8. Megrendeléssel és a promócióban való részvétellel Ön a weboldalunkon meghatározott feltételekkel egyetért: www.officeshoes.hu
  • 9. A promócióra vonatkozó bármely kérés esetén kérjük, küldjön nekünk egy e-mailt az ugyfelszolgalat@officeshoes.hu címre.


Ha a megrendelése az "Őrült hétvége" kampány / promóció -ban történt, akkor a kedvezmény a kosárban lévő legalacsonyabb értékű termékre fog érvényesülni. Ha a megvásárolt terméket teljes áru terméktől kíván elállni, úgy elveszti az "Őrült hétvége" biztosította előnyöket, tehát ebben az esetben a 40% kedvezmény elvész. Tehát amennyiben teljes értékű visszatérítést szeretne, úgy mind a két terméktől el kell állnia.

Lap tetejére