Gyakran Ismételt Kérdések

Kell-e regisztrálni, hogy rendelhessek?

A rendelés leadáshoz nem szükséges regisztrálnia a honlapon

 

Rendelést le lehet adni e-mailben esetleg telefonon?

Rendelés a honlapunkon keresztül adható le. Ha ebben segítségére lehetünk, úgy a legegyszerűbben honlapunkon az Online chat-en, de telefonon és e-mailben is kérdezhet.

 

Mikor lehetek biztos benne, hogy a rendelésemet elküldtem és folyamatban van szállítás?

A rendelést követően kettő e-mail fog érkezni az Ön címére. Egyet automatikusan, pár percen belül megkap a megrendelés visszaigazolásáról. Majd a szállítást megelőző napon kap még egy e-mailt a Magyar Postától.

 

Rendeltem egy cipőt webshopon, de nem kaptam semmilyen visszaigazolást erről. Mit tegyek?

Kérjük, hogy ebben az esetben mielőbb legyen kedves jelezni a problémát ügyfélszolgálatunk felé, e-mailben (ugyfelszolgalat@officeshoes.hu), telefonon (06 1 453-7044) vagy Online chatünkön itt az oldalon!

 

Rendelnék egy cipőt, de nem tudom melyik méret lenne a megfelelő. Mit tegyek?

A kiválasztott termék választható méretei alatt, a „Mérettáblázat centiméterben” fülön tud tájékozódni a tényleges, centiméterben értendő méretek felől.

 

A webshopon minden termék fent van?

A webshop adatbázisa minden magyarországi üzletben/raktárban készleten lévő terméket listáz, így ha ott nem találja meg a kívánt terméket, úgy az sajnos üzleteink polcain sem lesz meg.

 

Hogyan fizethetek, ha online rendelek terméket?

Lehetősége van előreutalással bankkártyás fizetésre (Visa, Visa electron, Masercard, Maestro), illetve Készpénzes fizetésre, utánvéttel. A futárszolgálat képviselőjének csak készpénzzel tud majd fizetni, vásárlási utalványt, egyéb kedvezményt nem áll módjában elfogadni.

 

Milyen kiszállítási lehetőségek vannak, és melyiket válasszam?

A csomagot kizárólag magyarországi szállítási címre visszük ki.

Egyrészről választhatja az MPL futárszolgálatot, mely munkanapokon 08:00 és 19:00 között szállítja ki a választott terméket házhoz, kényelmes átvételt biztosítva Önnek. A Futárszolgálat 2 alkalommal viszi ki személyesen a csomagot, majd a címhez legközelebbi postára szállítja, ahol a fennmaradó 3 munkanapon belül lesz átvehető.

Másrészről rugalmasabb átvételi lehetőséget nyújthat valamelyik átvevő pontunk kiválasztása, ahol azok nyitvatartásának ideje alatt Ön 5 munkanapig átveheti csomagját. Ezen belül választható:

  • - MPL csomagautomata
  • - MOL pont
  • - Coop pont

Üzleteinkben történő átvételre, vagy boltból-boltba való átszállításra nincs lehetőség.

 

Mi történik, ha nem sikerült átvenni a csomagot?

Ebben az esetben Ön újból megrendelheti a terméket online, a szállítási módoknál pedig érdemes újra átgondolni melyik megoldás lehet Önnek a legmegfelelőbb.

 

Mennyi idő hogy kiszállítsák a csomagot?

A szállítási idő 2-5 munkanap, és a csomag minden esetben 5 napig átvehető a kézbesítési pontokon. Kérhetem-e a kiszállítást meghatározott dátumra/időpontra? Megadhat időzített kiszállítást a következő 5 munkanapra, illetve a rendelés során megjelenő “Megjegyzés” rovatban kérheti egy Ön által meghatározott, alkalmas időintervallum figyelembevételét a futárszolgálattól.

 

Hogyan küldhetem vissza a terméket postán, mikre kell figyelnem?

  • - Központi címünk: (1033 Bp. Szőlőkert u. 9.)
  • - A termék doboza nem használható csomagolóanyagként
  • - Csak sérülésmentes dobozban érkezett sérülésmentes terméket tudunk cserélni/árát megtéríteni.
  • - Minden esetben szükséges a dobozba tenni az eredeti Számlát, valamint a visszaküldés Okát és Célját tartalmazó valamelyik nyomtatványunkat
  • - Kizárólag hibás/nem megfelelő termék esetén vállalja a SB a szállítási költség megfizetését.
  • - Ingyenes címke kiküldése a Vevő részéről történő e-mailes megkeresés útján kerülhet kiküldésre
  • - Nem veszünk át utánvétes csomagot

 

Hogyan tudom cserélni a terméket ha nem tetszik, vagy rossz a méret?

A terméket visszaküldheti az átvételtől számított 14 napon belül az Shoebox Kft. részére, de személyesen is átadhatja bármely üzletünkben, ahol számla ellenében cserélheti a terméket. Postai visszaküldés esetén, a csereterméket a Csereigénylő nyomtatványon legyen kedves megjelölni, és a számlával illetve a cserélni kívánt termékkel együtt visszaküldeni a 1033 Bp. Szőlőkert u. 9. címre. A csomag beérkezését követő 14 napon belül küldjük Önnek a csereterméket. Központunkban személyes termékleadásra nincsen lehetőség. Csereigénylő lap

 

Hogyan tudom cserélni a terméket ha hibás?

A terméket visszaküldheti az átvételtől számított 14 napon belül az Shoebox Kft. részére, a 1033 Bp. Szőlőkert u. 9. címre ingyenesen. Ehhez kérjük, hogy legyen kedves küldeni e-mailt ügyfélszolgálatunkra, az ugyfelszolgalat@officeshoes.hu címre rendelésszám megjelölésével, a termék kódját feltüntetve, a hiba körülírásával, fényképmelléklettel.

A csere terméket a Csereigénylő nyomtatványon legyen kedves megjelölni (azonos termék esetén is), illetve elállás esetén számlaszámát az Elállási nyomtatványon legyen kedves feltüntetni és a Számlával együtt a termék dobozába tenni. A csomag beérkezését követő 14 napon belül intézkedünk.

Személyes termékleadásra nincsen lehetőség központunkban.

Csereigénylő lap 

Elállási űrlap

 

Vettem webshopon egy cipőt, és tönkrement használat közben. Mit tegyek?

A terméket visszaküldheti postán a 1033 Bp. Szőlőkert u. 9. címre az Shoebox Kft. részére. A terméket a Panasz bejelentő nyomtatvánnyal és Számlájával együtt kérjük postázni. Ezen kívül bármely üzletünkbe visszaviheti a cipőt, ahol számla ellenében kollégáink jegyzőkönyvet vesznek fel, és kivizsgálásra központunkba küldik a terméket. Bejelentésére 5 napon belül megküldjük válaszunkat.

Panasz bejelentő

 

 

Hogyan tudok elállni a vásárlástól, vételárat visszakapni?

Legyen szíves a terméket az elállási nyomtatvánnyal és az eredeti számlával együtt küldje vissza az átvételtől számított 14 napon belül, a 1033 Bp. Szőlőkert u. 9. címre, a Shoebox Kft. részére. A csomag beérkezését követő 14 napon belül visszautaljuk Önnek a vételárat. Személyes termékleadásra nincsen lehetőség központunkban.

Elállási űrlap

 

Promocode
X